Clasamentul cererilor de finanțare în urma evaluării tehnico-financiare realizată de experți independenți; Lista proiectelor respinse în etapa de evaluare administrativă
Solicitanții care au primit notificări de respingere a cererilor de finanțare pentru proiecte mari, ca urmare a verificării conformității administrative și a eligibilității dosarelor depuse, pot transmite răspunsuri argumentate până cel târziu în data de 11 iulie 2014.
Operatorul de Program a înregistrat 214 cereri de finanțare depuse, valoarea totală a sprijinului financiar solicitat fiind de peste 33 milioane de euro. În acest context, a fost demarat procesul de evaluare a proiectelor depuse spre finanțare, urmând ca ulterior să fie publicată lista finală a proiectelor aprobate.
Referitor la clarificarea anterioară: “Bilanțul aprobat pe anul 2012 și ultima balanță (copie) trebuie să certifice rezultatul operațional (rezultatul de exploatare din bilanţ) POZITIV (inclusiv 0)” facem următoarea precizare: Acest aspect va fi luat în considerare în cadrul evaluării tehnice și financiare, și anume la Cap. III Fezabilitatea proiectului din grila de evaluare, în sensul depunctării și nu constituie un criteriu de eliminare în etapa verificării administrative și a eligibilității.
Dosarul cererii de finanțare, punctul 11 referitor la Situațiile financiare ale solicitantului – bilanțul aprobat pe anul 2012 și ultima balanță (copie) trebuie să certifice rezultatul operațional (rezultatul de exploatare din bilanţ) POZITIV (inclusiv 0).
Dintr-o eroare materială, în cadrul Cererii de proiecte mari și a cererii de proiecte mici punctul a) din Anexa 4 – Declarația eligibilitate partener: Solicitantul și partenerii de proiect dispun de resursele financiare și de competențele profesionale și calificările necesare pentru implementarea proiectului
Dintr-o eroare materială, Capitolul 11.1 Verificarea conformității administrative și a eligibilității din Ghidul solicitantului pentru cererea de proiecte mari, punctul II ELIGIBILITATEA, linia 3, din tabelul de verificare a conformității administrative și a eligibilității
Dintr-o eroare materială, în cadrul cererilor de proiecte mari și proiecte mici, în cadrul Anexei 4 - Declarație de eligibilitate partener din Ghidul solicitantului, următorul tabel ...
Referitor la documentele generale ce trebuie atașate dosarului cererii de finanțare, precizăm faptul că fișele de post aferente pozițiilor care formează echipa de proiect, trebuie aprobate după cum urmează: de reprezentantul legal al solicitantului, pentru angajații acestuia; de reprezentantul legal al partenerului de proiect, precum și de reprezentatul legal al solicitantului, pentru angajații partenerului de proiect.
În cadrul Anexei 2 – Bugetul proiectului la Ghidurile solicitantului aferente cererilor de proiecte mari, respectiv proiecte mici, liniile bugetare 1.1 Cheltuieli cu personalul alocat proiectului și 1.2 Cheltuieli cu deplasarea se referă la cheltuielile aferente personalului implicat în managementul (administrarea) proiectului.
Dintr-o eroare materială, în cadrul cererilor de proiecte mari și mici, Ghidurile solicitantului, în cadrul capitolului 6.5.1 Lista cheltuielilor eligibile, următorul paragraf:
Toate documentele care constituie dosarul proiectului trebuie numerotate, semnate şi ştampilate pe fiecare pagină, în colțul dreapta jos. Opisul dosarului va cuprinde și specificarea numărului de pagină al documentului la care se face referire.
Pag. 1 din 2
| 12 inreg./pag. | nr. inreg: 14 |
12 |